Klantenservice

Beste klant,

Hierbij vindt u een overzicht over wat te doen bij voorkomende vragen en/of klachten.

Wanneer u informatie wilt over een artikel, een vraag heeft over een artikel dan kunt u mailen of bellen.

Voor bellen belt u het volgende nummer: 0578-769082

Voor mailen kunt u een van de onderstaande mailadressen aanhouden.

Klachten gaan per mail.

Heeft u een klacht over een geleverd product waar garantie op is dan mailt u naar het vestigingsadres waar u het product heeft besteld en/of heeft gekocht. 

Wij vragen u vooraf de klacht per mail goed te omschrijven evenals het bijvoegen van drie duidelijk zichtbare foto's van de klacht.

Over gestoffeerde klachten wordt altijd contact opgenomen met de leverancier van het product.

Overige klachten worden eerst door onszelf beoordeeld alvorens wij contact opnemen met de desbetreffende leverancier.

Hilversum: steylhilversum@gmail.com

Epe: steylvolwonen@gmail.com

Op showroomproducten zoals kasten, bijzettafels, kleinmeubels, vloerkleden, lampen en accessoires, geldt geen garantie.

 

Neem contact op
* Verplichte velden
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »